Tuesday 1 November 2011

6
Komen

"SEGMEN NASZ : BLOGLIST NOVEMBER 2011"


Assalamualaikum kepada pelawat Kebun Epal


sepanjang aku jadi blogger baru, segmen nie segmen kedua aku join selepas aku join segmen Ben Ashaari & Lysaa secret: Antara Dua. fuhhhhhhh.... kenapa aku still berdebar bila join segmen blogger terkenal? (kenapa??? kenapa dup dap dup dap) seriously, mungkin ke sebab aku nie blogger baru? (sambil melihat ke arah baby blog berusia 5 bulan) Btw, comelkan Pic Grafitti kat atas nie?hehee... cayalah abg nasz. siapa yang nak join segmen nie, tekan kat sini segmen abang nasz (aku tak kedekut, aku nak korang join jugak) segmen nie akan ditutup pada 1 november 2011 pada pukul 11.00 (haaaa...apa lagi, cepat la join, sempat lagi tu)


KENAPA NAK JOIN BLOGLIST SAYA


Kenapa abang nasz? sebab saya blogger baru. kalau boleh saya nak cari pengalaman gak berada dalam senarai seseorang.. lagipun saya sayang dunia blog..tak tahu kenapa, saya dah jatuh hati pada blog. (maaf, jiwang plak..) bila dah tersenarai, saya harap orang akan tengok blog saya jugak. terpulang pada diorang nak follow atau tidak tapi bila diorang singgah blog saya, saya nak singgah jugak blog diorang.. sebagai tanda penghargaan saya sebab saya suka blogwalking. saya nak kenal dengan blogger lain. terima kasih abang nasz sebab buka segmen macam nie, at least blogger baru macam saya boleh mencuba sesuatu yang baru..terima kasih.. (senyum)


nota kaki: kalau tak tersenarai pon, aku tetap bersyukur sebab aku berani mencuba benda baru. (bagi blogger baru cam aku, benda macam nie benda baru) yang penting aku berusaha lagipon usaha kan tangga kejayaan, Red Apple, fighting!!


ditaip oleh:



6 budak suka membebel :

  1. salam. dah follow awak. saya bukan blogger terkenal macam bro ben tu. saya pun cuma blogger biasa. hehehe.

    thanx sudi join. nanti check link awak kat sidebar "My November 2011 Bloglist" ye?

    ReplyDelete
  2. wssalam...:D terima kasih abg nasz. terima kasih sebab sudi follow blog tak comel nie. abg nasz follower yg ke100... (terharu) tetap femes bg saya.....:D

    okey..i'll. trima kasih...:D

    ReplyDelete
  3. betul tu,.usaha tangga kejayaan :P

    ReplyDelete
  4. @run Away: selamat petang juga buat kamu...terima kasih sudi singgah sini :D

    @fadh leyanie: yup..usaha tangga kejayaan. terima kasih sebab sudi singgah kat kebun epal...:D

    ReplyDelete

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template