Sunday 20 November 2011

0
Komen

Janganlah Pergi Jauh Dari Saya

Assalamualaikum kepada pelawat Kebun Epal

dulu kan... saya keseorangan... sunyi jer rasa hidup......

''mak,naper sal susah nak dapatkan kawan yang baik? yang faham perasaan kita? yang rasa apa yang kita rasa....''

mak kata sebab allah nak uji kita....nak tengok sejauh mana kesabaran kita.. 

sebab tu saya sabar... hope saya akan jumpa seseorang...

tak lama kemudian...

mak... ini kawan baru saya.....>.<

mulai dari hari tu, apa2 yang kita buat..mesti kita buat sama2kan.... shopping, makan2, tengok wayang...

awak selalu luangkan masa awak untuk saya...

kalau saya sedih ker..merajuk ker.... awak selalu tenangkan hati saya...

yang penting awak ada untuk saya...dan saya pun ada untuk awak...

Sebab awak sayangkan saya..dan saya sayangkan awak..

.........tapi........

disebabkan orang lain yang cemburukan persahabatan kita.. dia mula hasut awak..

 sehingga awak mula bencikan saya...

hati saya hancur wak... awak tahu tak... awak kata awak kawan saya..tapi naper awak tak percayakan saya...awak.... saya kawan awak kan....:'(

mulai dari hari tu...awak dah lain dengan saya.. awak langsung tak pedulikan saya dah...

awak..saya rindukan awak...awak tahu tak? saya rindukan diri awak yang dulu...sobsobsob (sedih la plak)

adakah saya dah kehilangan awak dari kehidupan saya untuk selama2nya....

awak..saya rindukan awak sangat2.....

saya cuma nak cakap yang saya ikhlas sayangkan awak... saya sayangkan persahabatan kita nie..

Saya tak nak kehilangan awak..tapi kalau itulah takdirnya...saya terpaksa relakan awak pergikan,awak...


mesti sakitkan bila orang yang rapat dengan kita tiba2 menjauhkan diri dan membenci kita gara2 termakan hasutan orang lain..? bohonglah kalau kita tak perlukan kawan dalam kehidupan kita... selain daripada keluarga, orang yang tersayang..kawan juga orang yang terpenting yang mewarnai kehidupan kita...


 macam mana awak boleh pesan supaya jangan sayangkan awak sedangkan awak tu kawan saya dan awak tu wujud dalam ingatan saya? macam mana awak... macam mana saya boleh lupakan awak macam tu jer..?


awak jangan pernah sesekali lupa..saya disini tetap akan anggap awak kawan saya... sebab dulu masa saya susah, awak selalu ada untuk saya... bila awak perlukan seseorang..awak tahu mana nak cari saya...

tu jer nak merapu,kbai:

0 budak suka membebel :

Post a Comment

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template