Wednesday 2 November 2011

2
Komen

HASRULHASSAN.COM - Kejayaan Manis Blog Saya

Assalamualaikum kepada semua pelawat Kebun Epal


Hari nie aku nak join segmen dari blog tuan blogger nie, nama dia Hasrul Hasan. walaupun sekarang nie, aku tengah demam kura2, timbul habis urat2 kat dahi aku, aku tetap semangat nak join..hehe (apa lah budak nie, mengadap laptop jer tahunya). segmen nie segmen ketiga aku join lepas aku join segmen Ben Ashaari dan Lyssa Secret: Antara Dua dan Segmen Nasz: Bloglist November 2011 so perasaan excited nak join tu tetap membara.. aku kan blogger baru, nak mencuba benda baru tu memang lah tujuan aku sekarang nie.. nak cari pengalaman bila berada dalam dunia blog. orang kata pengalaman tu kan mendewasakan kita.. kan, kan?? (tanya dengan muka serious)


APAKAH KEJAYAAN MANIS DALAM BLOG ANDA


kalau nak diikutkan, sejak buat blog nie, banyak sebenarnya kejayaan manis dalam kehidupan seorang blogger baru macam aku. okey, meh kita tengok preview kehidupan baby blog kebun epal nie..


A: Mula2 buat blog nie, aku tak tido semalaman sebab nak create blog nie, pastu masa tu follower aku cuma seorang jer... (tu pon aku sendiri,hahaha) pastu disebabkan aku nie admin satu page kat facebook, aku try la ping entry aku kat page tu, alhamdulillah, ada lah follower yang ikut.. walaupon masa tu tak sampai 20 orang pon, aku tetap bersyukur. aku nak ucapkan terima kasih kepada kak irdelia sebab dialah yang lantik aku jadi admin page tu, sebab dia,aku kenal dunia blog. terima kasih kak lia, awak selalu dalam hati saya.


B: yang paling best, melalui blog aku kenal apa tu erti blogwalking.. (apa apa apa?? aku tahu laaa, aku nie macam satu pepatah tu, cam monyet sweet baru dapat bunga, erk?? betul ker peribahasa nie?) pastu melalui blog, aku dapat kenal ramai kawan... terutama Pacik Beruang, ekin, pastu ada yang add aku kat facebook sebab diorang suka dengan blog aku. (terharu dah nie) aku dapat kenal ramai kawan baru dari dunia blog.


C: lepas tu, kenangan paling manis gak, bila abg Ben Ashaari sudi follow blog aku yang tak seberapa nie dari segmen pertama aku join kat blog dia dengan lyssa. pastu dia bagi nasihat kat aku supaya beri yang terbaik dalam setiap entry. (seriously time dia follow blog nie, aku ternganga kejap pastu aku dok ulang ayat, ok, fine...ok fine.... okeyyyyy fine??? terus dup dap dup dap jantung aku) macam tak percaya jer dia sudi follow blog nie.


D: bila cara penulisan aku diterima orang... seriously, tu memang kenangan terindah dalam kehidupan seorang blogger cam aku. terima kasih semua...


okey, buat masa sekarang tu jer kenangan manis aku, dan aku yakin hari demi hari aku akan kumpul kenangan terindah bersama baby blog yang berusia 5 bulan nie... terima kasih sebab bagi peluang pada aku untuk menaip entry yang tak seberapa nie.

hanya aku:

2 budak suka membebel :

  1. Tahniah. Semoga akan mencapai kejayaan yang lebih besar. Dtg dari segmen yang sama.

    ReplyDelete
  2. tahniah kembali pd sis aziela... smga trus brjaya hendaknya

    ReplyDelete

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template