Tuesday 13 September 2011

0
Komen

Warkah Lelangit Strawberry

terbang mencari:
pembuat origami rama2 merah



strawberry?? awat strawberry? naper tak epal ker... durian ke... blackberry ker... sebab aku pilih strawberry nie pon kerana perhubungan kami nie masam-masam manis.... (kenapa strawberry gak? urgh... xdak jawapan)

sebenarnya... aku tak tahu camner nak post entry nie..(yup... memang aku tak tahu camner nak luahkan)
aku ada sorang kawan nie.. merangkap penasihat tak bergaji aku.. (saya ada penasihat...awak ada tak??haha)
malam tadi.. bila aku bosan, aku online kat facebook... tetiba tergerak hati aku nak visit wall dia.. ala... (akukan visitor dia..dia yang suruh cuti2 satu wall nie...ngeee~XD )


dalam pada aku dok usha komen kitorang tu.. hati aku tergerak nak scroll down older post dia.. punya la aku scroll down sampai la kat notification yang menyebut bila aku dan dia start jadi kawan.. aku tersedar sesuatu.. (serious aku cakap... malam nie baru aku tersedar..)


rupa2nya, dia mungkin banyak menderita sebab kenal aku..... (mengeluh sedih) yer la.... sebab aku..dia digelar PLAYBOY...   aku nie kan..jenis mesra rakyat..  kat wall dia tu..berderet wall post aku kat wall dia yang nampak cam mesra... aku pon satu la..... (tak guna jaaa...) kenapa tak pandai nak melindungi maruah dia seperti mana dia cuba melindungi maruah aku... (melindungi maruah aku?) yup.... dia tak mahu orang (terutama kawan2 dia) fikir buruk2 tentang aku... serious der... aku rasa bersalah der... tambah2 bila baca post2 kawan dia yang banyak perli dia sebab dia rapat ngan perempuan..


aku nie jenis kawan yang tak gunakan... (muka sedih dowh) banyak susahkan orang... terutama susahkan green apple, kawan2 aku.. dan susahkan penasihat aku... aku terfikir.. apa plak kebaikan yang aku dah bagi pada diorang nie... aku nie memang tak layak jadi seorang kawan ker?


aku tak mahu lelangit strawberry nie jadi mendung.. aku tak mahu sebab aku... dia difitnah.. diperli.. dan aku takut kalau diorang salah anggap yang kami nie ada hubungan lebih dari seorang kawan....
dia mr unknown aku sampai bila2... dia kawan aku dan aku tak mahu apa2 terjadi pada dia..

sebab KAMI NIE CUMA KAWAN, so please la.... jangan reka cerita kalau tak tahu... (maaf awak... saya buat entry camnie) saya tak mahu susahkan awak lagi....

 saya tak mahu kawan2 awak atau kawan2 saya salah sangka dengan hubungan persahabatan nie...


kalau saya yang jadi hero awak dengan stop visit your wall or didn't calling your name at my wall, xper kan...? saya nak protect awak,kawan saya...


dicari oleh:

0 budak suka membebel :

Post a Comment

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template