Monday 12 September 2011

3
Komen

Tak Tiru Orang Okey





tak tiru..ditiru.. tertiru...peniru...haaaa.... (pelik tak?)

memandangkan aku nie blogger baru so tertanya2 gak camner aku nak buat gaya penulisan aku nanti including  blog nie bercerita pasal apa kan.. dulu first aku buat mende alah nie (i means, blog ) aku cam tak tahu apa2 pun.. but skop tu aku dah dapat la.. aku nak buat jenis e-diary.. so apa2 yang ada dalam blog aku nie kira cam perjalanan kisah hidup aku.. tapi tak sepenuhnya gak coz ada entry yang aku post tu dikreditkan atas nama blog2 lain.. design dia pon (ecececeh..dia dia plak.. cam la aku ngah cakap pasal orang) i means design untuk blog pon dah berubah... dari warna yang terang terus tukar kepada background yang gelap.. tulisan dia pon warna warni jer.. (sebab aku kan pelangi) 


cara penulisan plak.. erm..dulu aku skema jerk.. tak der nie tulis2 cam orang tengah bercakap nie (aku la tu)

korang boleh tengok entry2 aku yang lama.. berbeza ngan yang baru nie.. gaya penulisan terbaru nie, aku praktikkan dengan cara aku bermesej sebenarnya.. (cara????) yup...cara bermesej aku yang pelik.. aku kan ROLEPLAYER.. mende tu?? (mesti korang fikir camtukan? kalau tak terfikir pon, buat2 lah fikir)

meh nak terangkan... akukan minat gila anime so salah satu anime yang paling aku minat ialah GUNDAM SEED. aku jadi roleplayer nie since tahun lepas sejak aku add sorang kawan nie, kawan cina aku namanya ATHRUN ZALA or danny tan (ohhhhh my.. my herooooo, sorry der.. i minat athrun so what??) since daripada kenal dia kat fb la, aku mula roleplay. kat fb even kat mesej ditelefon pon aku roleplay..

mesti korang tak faham lagi kan? (ntah paper la aku nie) camner? gini..gini... bila taip mesej tu aku sertakan sekali cam kata2 yg sepatutnya kata kat hati jer, atau tindakan.. contohnya lah......
''cagalli, please..don't be like this...(embrace her while crying)''
faham... tulis ngan tunjukkan sekali tindakan.. adoi, macam2 lagilah gaya roleplayer nie dalam anime family.. sesetengah orang yang tak suka anime malah anti ngan kitorang akan cop kitorang weeboo or weirdo.. so what? masing2 ada interest (not loan k) dan cara tersendiri.. melalui perangai pelik aku tu la.. aku APPLY kat blog aku nie.. so aku tak tiru mana2 otai blogger.


bukan ape der... just nak bg orang tak bosan ngan blog nieh.. entry panjang2..kalau boleh aku nk entry yang boleh berinteraksi ngan pembaca.. (tak nak entry yang aku wat nie merapu jerk.) pembaca pon boleh faham.. dan kalau boleh aku nak buat pembaca tu rasa macam diri pembaca tu adalah diri aku.. (faham tak? adoi..susah nyer nak terangkan)


yang penting aku tak tiru orang okey..just be yourself.
it's me:

3 budak suka membebel :

  1. Susah nak terang . Haha . susah gak nak faham nih .

    ReplyDelete
  2. yeah!! kaki otaku cam sy!!! XD
    sy pon ske RP gak(RolePlay) especially dalam character RPG Game Persona 3 Fes,Best game die!!!
    *smile*

    ReplyDelete
  3. ajie; susah jugak miss nak terangkan pada kamu..hahahaha


    nyxevious: oh my!! really? (shocked)
    game gundam seed pon best..hahaha. make me fall in love with athrun zala...
    (blushing)

    ReplyDelete

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template