Wednesday 7 September 2011

0
Komen

katakanlah

huwaaaaa.... ok.
hahahaaaa.... mengarut apa entry nieh? (lempang laju2) ok...kali nie aku cuba nak tukar angin or mood la lebih kurang.. (kelip2 mata tak faham) well selama nie kan blog aku nie entry dia...fuyoooooo... panjang giler... (muka blurrr)
kan..mesti korang perasan. aku nie baru lagi dalam dunia blogger nie. nak cuba kelainan gak. blog nie pon aku nak re-new balik. 


haaaa...... aku kan x popular  cam blogger len tuh.. ecececeh. sedih dowh...>.< but! owh... ada but..hahahaha. but i won't give up. BLOG nie pon cam diary aku gak...
walaupon jarang ada orang komen (muka sedih) cehhhh... tapi aku tahu korang baca malah ada yang setia baca entry aku tiap kali aku post.. (muka terharu)
thanks dear....huhuhuhu.



apa kaitan ngan tajuk KATAKANLAH untuk entry kali nie?
hadoiiiii... (tepuk dahi kuat2)
adalah.... aku akan cakap.. katakanlah ada dua reasons...



first.... (jeng jeng, U_U cam la ada orang nak tau sangat..harharhar)
pasal mende alah kat atas tadi..erkk? ye laaa... sebab nak gtau betapa trharunya aku ngan orang yang sudi singgah kat blog nie...


second...
next entry aku akan citer...xleh skunk sebab aku tengah emo..hakhakhak..emo?? =.=''



erm..okey. xmao cakap banyak..


dont naughty erk..sayang;

0 budak suka membebel :

Post a Comment

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template