Tuesday 6 December 2011

0
Komen

Nak Berehat

Assalamualaikum kepada pelawat Kebun Epal

Erm... hai... (tetiba terasa janggal nie) erm... dah lama rasanya aku tak update blog nie.. entah la.. nak kata aku tak dak mood nak update, ada jaaa.. tapi... (sighs) ada banyak halangan kot.. (lempang laju2) aku rasa nak berehat ja daripada dunia blog nie.. untuk sementara la.. aku kena prepare untuk semester baru nie.. tak ada masa betul nak ziarah blog.. apatah lagi nak blogwalking.






Aku ada impian besar dalam hidup aku nie... ya..dalam kehidupan aku sebagai seorang pelajar. Penat tu memang ada tapi nak rasa manis, kena rasa pahit masam payau dulu..., baru boleh rasa manis (erk..betul ker ayat nie) pokok epalnya, kalau aku rasa nak kecapi manisnya epal kejayaan tu, aku kena rasa kepahitan dulu. kalau aku tak berehat pon, maybe update tak sekerap dulu.. yang penting, aku tak nak la blog aku nie berhabuk... tak kisah ada orang nak baca atau tak apa yang aku update nie... tapi yang penting, aku tak nak perjalanan blog nie terhenti sampai tu ja.


Dan aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang dah like page Cerita kebun Epal , aku bukak facebook Saya Minatsuki , tengok2 kat home, ada gak naik noti untuk page nie.  dan yang jadi silent riders pastu yang jadi follower Kebun Epal nie, aku ucapkan terima kasih pada korang.. at last, korang baca gak apa yang aku merapu, dok pung pang pung pang sana sini selama 6 bulan nie.. terima kasih.. :D


itu ja nak merapu,kbai:

0 budak suka membebel :

Post a Comment

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template