Saturday 17 December 2011

0
Komen

sorry mungkir janji

Assalamualaikum kepada Pelawat Kebun Epal

Jiwa kacau.. actually hari nie aku dah berjanji dengan adik2 nak balik rumah.
tapi entah kenapa aku mungkir lagi janji tu.. Aku tahu adik2 aku kecewa dengan aku sebab diorang nak sangat2 jumpa kakak diorang yang jarang balik ke rumah nie.. Aku pun rindu sangat2 dengan diorang. balik rumah jer, diorang akan manja2 dengan aku.. peluk2, cium2 pipi.. something yang kami tak pernah buat masa Arwah ayah ada dulu.. yer la.. sebelum Arwah ayah masih hidup, kami nie buat hal masing2.. mana ada nak manja2 camnie, gaduh2 tiap hari tu adalah. diorang cam segan la (lebih kurang camtu la)..then bila Arwah ayah dah tak ada, Kami jadi rapat. saling memerlukan antara satu sama lain, jarang dah bergaduh.. (bahagianya aku rasa hidup aku)


Zaki, razi dan Amin, esok akak balik erk.. esok akak betul2 akan balik.. akak dah janjikan nak bawa kamu pergi KFC dan pizza hut.. ( kataku sambil curi2 tengok ke dalam wallet) sorry sebab dah mungkir janji. i love you guys so much... jangan merajuk dengan akak tau.. akak nie memang jiwa kacau ler (kan? kan? kan?) sorry...


much love:


0 budak suka membebel :

Post a Comment

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template