Friday 29 June 2012

4
Komen

entry aku yang terakhir



Assalamualaikum Ya peneroka sekalian..


comel kennn saya nie?

cakap lah comel..cepatlah cakap...

cakap.... saya COMEL...


Ohyeah... saya memang comel...

jangan kacau saya nak tido...haha

Awak rasa saya comel tak?

Aku jumpa gambar nie kat FACEBOOK. Subahanallah.. Sungguh comel sekali neko ini.

nie MUNGKIN entry aku yang terakhir.. terakhir? hahaha terakhir untuk minggu nie sebab esok merupakan hari terakhir aku berada kat rumah nie.


jadi ini bermaksud ''selamat tinggal CUTI semester'' dan selamat datang Semester 5.


bila aku dah masuk kolej nie, tak berapa nak rajin sangatlah aku nak update blog agaknya. tambah2 sekarang nie aku dah jadi pelajar semester lima. makin sibuklah nampak gayanya..


nak cari rumah sewa lagi.. nak beli beskal lagi.. nak AMBIK RESULT EXAM semester 4 LAGI... result? adoi... cakap pasal result, serious aku rasa malas sangat2 nak pergi ambil, bila fikir pasal result,  rasa nak ulang alik ke toilet pon ada, tangan jadi seram sejuk, rasa nak hentak2 kepala ke dinding.. boleh tak kalau tak nak pergi ambil result? (muka sedih)

(werk..werk..padan muka. cuti dah habis..)




fakta pasal aku:


''bila aku cuti dan duduk kat rumah jer, aku tertanya2 bilaa laaa nak habis cuti nie. TAPI bila cuti dah nak habis, aku rasa malas plak nak kembali ke kolej dan aku harap sangat2 yang cuti aku dipanjangkan lagi..''

4 budak suka membebel :

  1. adat der. bila kat kolej. asyik nak balik umah je. tapi bila duk umah boring rasa nak g belaja plk. tapi bagi aku lah kan. hehehe.

    aku suka dok umah je. tak payah balik belajar balik pun takpa. maaaaaaaalaaasss sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikotkan rasa malas, aku pon malas btol nak pegi.. hahaha naperlah malas sangat nie :/

      Delete
  2. gudluck 4 ur result n hope u alwez success my dear reg :) will miss u

    ReplyDelete

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template