Monday 9 July 2012

2
Komen

selamat ker situasi nie?

penah ada kawan baik dari kaum sejenis? perempuan dengan perempuan.. lelaki dengan lelaki.. BFF a.k.a bestfriendforever. bagi aku...aku penah ada kawan camtu. penah... sekarang, xder dah. setakat kawan biasa2 tu adalah kan.. leceh tau dak ada BFF dari kaum sejenis nie.


risiko..


rahsia kita nak suruh dia simpan, dia beritahu orang lain. tau2lah orang perempuan nie, mulut dia macam mana.


depan kita baik, belakang kita? pedajal kawan sendiri (penah rasa..BFF aku penah ''tikam'' aku dari belakang, hampir2 aku nak buat report polis tau dak..haremmm betol perangai)


orang yang kita suka, even dia dah tau kita suka orang tu, depan kita dia kata, ''owh baik budak tu.. kau tackle lah dia dan bla bla bla..'' tapi belakang kita, dia cucuk jarum. kita baru start gear 1, dia dah masuk gear dua.. 


takpun, dalam diam dia try mengurat makwe/pakwe kita... bak kata orang.. dalam mee ada udang..dah suka..main snap jer udang tu.. wahahaha


aku tak taulah kenapa ramai sekarang nie, ada BFF dari kaum berlainan jenis.. (termasuklah aku..)




 rasa selamat mungkin? hurm...




2 budak suka membebel :

  1. pernah juga rasa macam xselamat dengan BFF kaum sejenis nie..tp saya terima perangai dia seadanya..jgn sampai melampaui tahap kesabaran udah la..just berhati2 with her.

    ReplyDelete
  2. hehe selamat... selamat... selamat jadi pengantin baru.. wahaha

    ReplyDelete

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template