Monday 16 July 2012

0
Komen

Lela manjasari


Hai korang.. Assalamualaikum..






Sorry.. dah lama tak update blog.. internet 1gb memang sentiasa menguji perasaan kasih sayang yang ada dalam hati nie.


Tengok tajuk di atas... LELA MANJASARI.


tu nama Facebook baru aku:


Lela Manjasari


sapa2 nak berfacebook dengan aku, boleh lah di Add Fb baru aku tu yer... :D


actually.. lela manjasari nie watak dalam Cerpen yang aku tengah buat sekarang nie.


so bila dah siap, aku akan post kat blog aku yang baru jer aku buat.. blog khas untuk cerpen jer laa...


nie blog baru aku :  Blog untuk cerpen


takder entry lagi dalam blog tu. baru buatkan.. nak design lagi.. tak siap lagi... so sapa nak follow blog tu, boleh follow.. nak submit cerpen pon boleh... :D


nak Add facebook aku pon boleh...


taknak add dan follow pon bolehhh..hehehe


feel free to exchange your link kat entry nie. Aku suka BW kat blog2 orang sebenarnya. kalau berkenan, terus aku follow... :) kadang2 ada yang singgah blog aku nie, tak tinggalkan link diorang. kalau tinggalkan kat shoutmix ker apa, diorang tak letak link yg proper so agak susah untuk aku nak BW kat blog blogger yang singgah tu.


ada gak yang follow aku dah tapi bila aku nak follow diorang balik, blog diorang plak dalam kategori private ataupon tak public...huhuhuuhu


pape pon, selamat menyambut bulan Ramadhan.... :)


Ramadhan kedua tanpa Ayah disisi.. semoga Allah menempatkan Arwah dalam golongan orang2 yang beriman... Aamin...




0 budak suka membebel :

Post a Comment

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template