Tuesday 3 January 2012

6
Komen

Hujan

Assalamualaikum kepada pelawat Kebun Epal



betul la.... HUJAN tu romantik for those yang berperasaan cam aku nie. Bila hujan jer, aku rasa damai... udara yang aku sedut untuk bernafas nie pun aku rasa segar jer, bila dengar bunyi rintik2 hujan plak, seriously aku rasa tenang.. errr... maklumlah..hati aku kan jenis sensitif..ahaks..(alamak, cam gedik la plak ayat) except when it comes for thunder.. >.< agagaaga... time tu confirm aku menyelinap dalam selimut or menyorok kat mana2.. fobia mungkin.. :D


kenapa hujan tu romantik? urm... hujan tu romantik sebab time hujan camnie la, Allah menurunkan kasih sayangNya (rahmatNya) tanpa kita mintak hujan tu turun atau tak. Bila hujan, kita demam. (cam keadaan aku sekarang nie) bila dah sakit nie, ia menghapuskan dosa2 kecik kita.. buat kita selalu ingat pada Allah. kenapa aku cakap wat kita selalu ingat pada Allah?? sebab bila kita sakit.. kita pasti akan merengek. tambah2 kalau sakit tu kena pada budak manja, LAGI LA BANYAK RENGEKANNYA (bukan aku) confirm la akan cakap..


''Ya Allah... sakitnya kepala aku....'' dan lain2... uishh...tak kan bila sakit nak mencarut plak kan? oit.. tak baik mencarut... =.='' nanti makin naik saham dosa..ngee~


kan kita sebut Ya Allah... bukankah kita sedang mengingati yang Maha Penyayang? see.. selalu wat kita ingat pada Rabbul Izzati.


Hujan tu memang romantik... :)) dan aku suka mandi hujan..hehe or main? =.='' adei...konfiusss la ghaser... main ker mandi hujan? haaa.. whatever.. \(^_^)/ yang penting hujan tu romantik dan aku suka hujan..

much love:


6 budak suka membebel :

  1. Nice entry! bdw.. Mirmo pon suka hujan... hujan tuh best! :)

    ReplyDelete
  2. @sikecilMirmo: tau xper... Miss apple suka men hujan.. even org ckp cam budak2... =.='' terima kasih singgah sini

    ReplyDelete
  3. hujan... buat saya demam.. =_+

    ReplyDelete
  4. @lia irdelia: kak liaa....hahaha sama lah kita... :D

    ReplyDelete
  5. hujan r0manttik..?1st tyme sy dgr..tp y0ur reas0n l0gic..i like..besh! :D

    ReplyDelete

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template