Wednesday 22 June 2011

0
Komen

Semusim Rindu


awak~
kadang2 saya terfikir tak nak menghubungi awak lagi.
hati saya kata saya benci awak sebab awak tak jujur dengan saya. kalau awak tak cintakan saya, jangan mudah menuturkan kata CINTA.. Awak, saya sedar saya tak layak untuk awak.. tak sepadan. Dimata awak, saya hanya beban. awak kata awak suka saya tapi dalam masa yang sama, pada orang lain, awak kata kita hanya kawan biasa. kenapa awak... dengan saya, awak kata sayalah cinta awak.. kelakarkan? saya ketawa tapi air mata saya bercucuran keluar.


Awak~
saya gembira awak ada untuk saya... serius saya cakap, saya betul2 menghargai kehadiran awak dalam hidup saya.. sebab awak dan saya pernah merasai kepahitan yang sama.. tapi kenapa awak tak pernah nak menghargai orang yang sayangkan awak sedangkan dulu awak pernah kehilangan orang yang awak sayang.. kenapa awak?
macam mana awak rasa time tu, macam tu jugak lah saya rasa sekarang..


Awak~
awak okey ker lau saya tak jumpa awak dah? xper kan?
biarlah saya stop jumpa awak.. saya tahu saya akan rindukan awak tapi saya nak juga ambil keputusan nie. saya tak tahu keputusan nie betul atau tak tapi.... kalau awak pon sayangkan saya macam saya sayangkan awak, pastinya awak akan dapat rasa apa yang saya rasa... rasa rindu...

0 budak suka membebel :

Post a Comment

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template