Sunday 14 August 2011

2
Komen

HACKS

hacks? mungkin korang tertanya2 kenapa Hacks. Aku dulu  pun tertanya2 gak naper HACKS CANDY ada dalam laci meja aku time aku sekolah dulu..hahahaha. bila dah bersendirian nie, nampak kawan makan gula2 HACKS nie, aku teringat balik zaman aku jadi budak sekolah menengah dulu. 

mana taknya, tiap kali pas REHAT jerk, aku masuk dalam kelas aku, tetiba ada 3 biji gula2 HACKS kat dalam laci meja. dah la tu, tiap2 hari lak.. mula2 tu rasa takut nak makan tapi bila dah banyak kumpul, aku try la sebiji. fuhhhhhhhhh...mula2 tak best. pedas or berangin sangat gula2 tu. (sapa penah makan gula2 tu, tau la macam mana rasanya) Bila dah terbiasa, rasa suka lak...nak jer selalu makan.

tapi yang hairannya... SIAPA YANG BAGI??? huwaaaaaaaaaaaaaaa............

sampai ke hari nie aku tak tahu sapa yang bagi tapi yang paling bestnya....

kali terakhir aku terima 3 biji gula2 HACKS nie, masa hari terakhir peperiksaan SPM dua tiga empat tahun yang lepas, 3 biji gula2 HACKS nie didatangi dengan sekeping NOTA.


"Hanya Aku Cinta Kau Seorang.. I LOVE YOU"

2 budak suka membebel :

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template