Saturday 28 May 2011

1
Komen

Bicara Hati dan cinta


Bila hati berbicara....
aku suka dia....

cinta berkata~
Parah..... memang parah.

saat hati berbisik~
Aku nie memang bodoh. Macam mana aku boleh jatuh cinta dengan dia? Habis 15 march 2009 tak membawa apa-apa makna ke pada aku? 

soal cinta~
What the heck is this?? Girl... wake up! Don’t be so childish.. whatever you do, you just taking the wrong path in your relationship.. don’t you think about him... he’ll be suffer enough if you keep doing it.. don’t cheated on him. He love you more than you know...

bila hati kata dia..
Cloud is beautiful...

cinta mengeluh~
yes but its painful to you if you get involved with him....

bila hati mula membantah~
but... i love him!!  I love him so much.. more than anything... for me.. cloud is beautiful.. i want to be with him... i want to stay by his side..

cinta bertanya~
but why? Did you fall in love with him because of his life same with your life and painful than others?

hati mula berbicara~
No.. it can’t be sympathize. If i feel it like that.. it just same to me.. because my life was terrible. No....

kata jiwa~
jiwa kacau macam nie.

Dua lelaki yang hadir dalam hidup aku.. dia.. walaupun dia bukan cinta pertama, bukan kekasih pertama tapi dia amat bermakna.. dua tahun lebih.. takkan tak membawa apa-apa makna? Mana rasa ini hilang?? Mana rasa ini pergi? Tolonglah hati.... jangan buat aku begini...


bila hati dan cinta berbicara, adakah rasa ini sama?

1 budak suka membebel :

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template