Wednesday 28 November 2012

3
Komen

sampaikan rindu ini padanya

Assalamualaikum wbt kepada pelawat kebun epal..

untuk entry nie..aku cuma nak ucapkan sesuatu kepada seseorang... *senyum*

kat facebook aku ada terjumpa kata2 nie... kata2 dari ustaz Don Daniyal..

bunyinya camnie laaa...


'' jika rindukan seseorang, bacalah AL FATIHAH sambil tangan di dada. dan berzikirlah pada Allah dengan niat semoga dia merasai rindu kita padanya...''


so sekarang nie aku teramat rindukan dia..seseorang yang amat bermakna dalam kehidupan aku dan kami sekeluarga...

hari nie, 29 november 2012...merupakan tarikh ulang tahun ayah aku yang tercinta.. dan mesti korang dah tahukan, hari nie jugak menggenapkan pemergian dia selama setahun 11 bulan.. memandangkan dia meninggal dunia pada 29 december 2010..

rindunya aku pada dia...... kalau betullah kata2 ustaz don tu... ya Allah.... sampaikanlah rasa rindu yang teramat ini kepada Ayahku, ya Allah... aku mohon.... aku mohon dengan sangat... sampaikanlah rasa rindu ini padanya....

ya Rahman Ya Rahim... tempatkanlah ayah dalam golongan orang2 yang beriman... rahmatilah dia...jauhkanlah dia dari azab kubur dan azab api neraka...

Ya Allah... wlaupon diri ini penuh dengan dosa... aku mohon...dengarlah permintaan ku ini, jauhilah ayah dari azab api neraka... tempatkanlah dirinya dalam golongan orang2 yang beriman... limpahkanlah rahmatMu kepadanya.. sampaikanlah rasa rindu ini pada dirinya Ya Allah.. aku mohon dengan sangat...aku mohon dengan sangat... aku mohon dengan sangat ya Allah... perkenankanlah doa ini...

ampunilah segala dosa2 kami... Aamiin...




3 budak suka membebel :

  1. =)Amin. Termasuk sekali dalam doa sembahyang saya hari ini amin.

    ReplyDelete
  2. semoga beliau ditempatkan bersama golongan beriman..
    Tabahlah yer.. :)

    ReplyDelete

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template