Saturday 10 March 2012

1
Komen

takut hatiku tergoda..

lelaki,


Dalam diam,


aku tertarik dengan Sifatnya, Akhlaknya, Agamanya dan sikap baik keluarganya.


Aku diam dan terus berdiam kerana aku tahu dia Milik Allah. Aku perlu meminta Dia dariNya.


Dalam diam aku selalu tengok fbnya..

Jodoh milik Allah dan Jodoh adalah Rahsia Allah. Tiada lafaz cinta melainkan mendahulukan lafaz Akad nikah. InsyaAllah



Nisa,


dalam diam,


aku juga tertarik dengan si dia,


kepimpinannya,kepetahannya,kasih sayangnya terhadap semua makhluk Allah benar-benar menyentuh pintu hatiku.


Tetapi aku malu,dan semakin malu,


aku hanya mengadu kepada Allah moga dia melamarku..

aku tidak pernah menjengah facebooknya..aku takut..takut hatiku tergoda..


lalu aku hanya menadah tangan kepada Allah,



aku percaya pada janji Allah..


perempuan yang baik untuk lelaki yang baik,aku cuba untuk menjadi yang terbaik,insyaAllah...





1 budak suka membebel :

tamao membebel sekali ker?

 
Miss Red Apple's Diary Blogger Template by Ipietoon Blogger Template