Assalamualaikum dan salam semua
'' I heard you're a player, so let's play a game.
let's sweet talk,
let's play fight,
let's talk 24 hours,
let's tell each other good morning and good night everyday.
let's take walks together
let's give each other nicknames
let's hang out with each others' friends
let's go on dates
let's talk on the phone all night long.
And whoever falls in love first??
LOSER ''
so i guess, aku penah berada dalam kategori nie dulu... ha ha ha? (gelak syarat) and i'm a loser... (sighs) sebab tu orang kata, jangan main2 dengan API player kan? nanti diri kita plak terbakar.
so disebabkan itu:
dan SELEPAS TU, keperatusan mereka berjaya jadikan mangsa tersebut player seperti mereka..adalah 80/100 %? (disebabkan dendam dikhianati dan dipermainkan mungkin)
TAPI bagi aku tak perlu dah balas dendam,sebabnya:
1: tak berbaloi teruskan dendam...
2: situasi dia dah macam kitar semula. dia main2kan perasaan kita, kita berdendam, then kita main2kan orang lain. dan orang lain berdendam dgn kita, dan akhirnya..? teruskan tradisi gila nie.
yang arah tujunya : MENYAKITI HATI DAN PERASAAN SESEORANG.
3: what goes around comes around..kan? baik atau buruk, satu hari nanti, akan ada pembalasannya.. dia aniaya kita, biarlah satu hari nanti, Allah akan balas..kalau kita buat benda yang sama dia buat pada kita dan kita buat untuk orang lain plak, kita pon akan dapat balasan gak kan? so buatlah keputusan, cuci tangan, jadi budak baik like we used to be before :D
k bai:



